Saturday, August 2, 2008

第一次 | First

在同事极力的推荐下, "第一次"的部落格终于开张了, 哈哈哈, 在此我会分享些有关我的第一次的事迹, 如: 第一次的演唱会, 第一次的电影, 等等... 有兴趣的朋友也能在此留言和我分享, 谢谢.

在此小弟会以中文居多, 英文极少, 造成任何不便小弟在此说声抱歉...

From colleague encourage my "First" blog finally is on, at here i'll share some of my first time experience, like my first concert, first movie and more... any one interested is feel free to share with me at here also, thanks.

At here i'll use chisese to write this blog more than english, any inconvenient i apologize at here sorry...

so enjoy~

6 comments:

DICK CHUA said...

第一次! 这句话很容易让人想入非非...

哈哈!还是要恭喜你入门部落格!写多点,不要向yong hao这样... :P

西門小弟 said...

哈哈.. yong hao 是照片为主, 我是文字为主, 不能混为一谈, 但我会尽量写的, 哈哈~

DICK CHUA said...

千万不要给yong hao看到! 我不想影响他的情绪...

西門小弟 said...

已经太迟了!! 哈哈~

Darren Lim :: 上煌 said...

真的什么第一次都会被post上来?

西門小弟 said...

当然能够和大家分享的我都会post上来咯... 哈哈~